Home › Rozwijanie własciwych technik budowania miesni

Rozwijanie własciwych technik budowania miesni

Z wielu powodów budowanie mięśni jest bardzo korzystne dla twojego organizmu. Nie tylko możesz poprawić kondycję swojego ciała, ale także poprawić wygląd. Możesz także dobrze się bawić po drodze! Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać porady dotyczące budowania mięśni, a także dlaczego jest to przydatne pogoń.

Podczas treningu dążymy do dużej liczby powtórzeń o średniej intensywności. Dla każdego wykonywanego ćwiczenia spróbuj wykonać od 10 do 15 powtórzeń, pozostawiając mniej niż jedną minutę między każdym zestawem. Powoduje to, że kwas mlekowy gromadzi się w mięśniach, co sprawia, że ​​"czujesz oparzenie", jednocześnie pobudzając wzrost.

Bez względu na częstotliwość i intensywność sesji treningowych, jeśli nie jesz wystarczająco dużo, twoje ciało nie będzie miało wystarczającej ilości białka, aby zbudować mięśnie. Dlatego ważne jest częste spożywanie posiłków. Powinieneś próbować spożywać co najmniej 20 gramów białka co trzy godziny. Ponadto ważniejsze jest jedzenie, niż spożywanie dużych porcji.

Powstrzymaj się od wykonywania treningu siłowego i ćwiczeń sercowo-naczyniowych, jeśli twoim celem jest budowanie mięśni i niekoniecznie popraw ogólną sprawność. Powodem tego jest to, że te dwa rodzaje ćwiczeń powodują, że twoje ciało reaguje w sprzeczny sposób. Skoncentrowanie się wyłącznie na budowaniu mięśni pomoże ci zmaksymalizować twoje wyniki.

Nie zapomnij o życiu poza siłownią. Podczas gdy budowanie mięśni jest wspaniałym celem z wieloma korzyściami, pamiętaj, że życie toczy się dalej. Niektórzy, którzy próbują budować mięśnie, zdają się zapominać o innych działaniach; znaleźć czas dla przyjaciół i krewnych. Nawet lepiej, zaproś niektórych z nich na siłownię razem z tobą. Dobrze zaokrąglone życie to szczęśliwe życie, a poczujesz się lepiej budując mięśnie, jeśli pozostała część życia.

Nie pomniejszaj ilości snu, jaki otrzymujesz. Proces budowania i naprawy twoich mięśni pojawia się podczas snu, a bez odpowiedniego wyzdrowienia, ryzykujesz zranienie się podczas treningów. Uzyskaj 7-9 godzin snu każdej nocy, aby zmaksymalizować korzyści z wykonywanych ćwiczeń.

Trudno jest schudnąć i budować mięśnie w tym samym czasie. Trzeba mieć dietę bogatą w białko, aby wspomóc wzrost mięśni, ale jednocześnie zmniejszyć spożycie tłuszczów. Jedz pokarmy bogate w białko i niskotłuszczowe oraz rafinowane węglowodany, aby zredukować wagę i wzmocnić mięśnie w tym samym czasie.

Użyj stojaka na moc, aby zapobiec zmiażdżeniu sztangi podczas wykonywania dużego przysiadu. Wiele stojaków na przysiady zawiera szpilki, które można ustawić poniżej maksymalnej głębokości przysiadu. Jeśli nie uda ci się wykonać repa, możesz po prostu zrzucić wagę na te agrafki. Dlatego nie musisz martwić się o podnoszenie więcej, niż jesteś w stanie.

Opinie na temat Metadrol'u
miesnie6.jpg

 

Jeśli jesteś całkowicie nowy w budowaniu mięśni, powinieneś zacząć powoli. Generalnie lepiej jest, aby nowi ludzie zaczęli używać maszyn zamiast wolnych ciężarów. Ten rodzaj maszyny doskonale nadaje się do ćwiczenia formy i zapewnienia, że ​​nie zranisz się podczas treningu.

 

Naucz się jeść odpowiednie pokarmy do budowy mięśni. Wiedząc, jakie pokarmy jeść, a nie jeść, gdy próbujesz spakować mięśnie, możesz zaoszczędzić wiele czasu w swoich wysiłkach. Jeśli uzyskasz odpowiednie odżywianie, nie powinieneś mieć problemów z uzyskaniem znacznej ilości mięśni.

Wykonuj reżim podnoszenia co drugi dzień. Po intensywnym treningu proces syntezy białek może zająć do 48 godzin. Innymi słowy, twoje ciało buduje mięśnie do dwóch dni po treningu, a ćwiczenia, kiedy twoje ciało wciąż się regeneruje, mogą zniweczyć twoją ciężką pracę. Ciesz się dniem odpoczynku - pomoże to zmaksymalizować twoje wyniki.

Podczas ćwiczeń pamiętaj o budowaniu mięśni. Jeśli jesteś zupełnie nowy w tej czynności, idź na pełne treningi ciała. To da ci największą korzyść. Ukierunkowane treningi są lepsze dla doświadczonych konstruktorów mięśni, ponieważ mogą mieć problematyczne obszary wymagające więcej uwagi lub zużyte obszary, które wymagają odpoczynku.

Teraz możesz zobaczyć, że istnieje wiele sposobów na zwiększenie efektywności rutynowego budowania mięśni. W rzeczywistości budowanie mięśni jest kluczem do poprawy wyglądu fizycznego i pewności siebie! Pozostań zaangażowany w swoje cele fitness i powinieneś natychmiast zobaczyć i poczuć korzyści płynące z Twoich wysiłków.